مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی در انزلی برپا شد

نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی در انزلی برپا شد


انزلی- نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی گیلان به مناسبت هفته کانون‌های فرهنگی و تربیتی در قالب ۲۰ غرفه در بندرانزلی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره فرهنگی و هنری و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان بعدازظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی گیلان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در این نمایشگاه ۴۱ کانون فرهنگی و تربیتی گیلان در ۲۰ غرفه محصولات تولیدی خود را به نمایش گذاشته اند.

  


جمیل عباسی غریب افزود: این نمایشگاه به مناسبت هفته کانون‌های فرهنگی و تربیتی و  با هدف نمایش دستاوردها و توانمندی‌های دانش آموزان گیلانی برپا شده است.


وی تاکید کرد: کانون‌های فرهنگی و تربیتی مراکزی برای تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی و آشنا کردن دانش آموزان با ارزش‌های فرهنگی و زمینه ارتباط صمیمی و معاشرت سازنده اجتماعی است


غریب همچنین اظهارکرد: نمایش محصولات تولیدی دانش آموزان و کانون‌های فرهنگی و تربیتی مدارس در نمایشگاه‌هایی از این دست می تواند زمینه‌های لازم برای افزایش انگیزه در دانش آموزان را فراهم سازد.


وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی تربیتی، با اهداف غنی سازی اوقات فراغت و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان فعال است، افزود: در غرفه‌های نمایشگاه محصولاتی از قبیل صنایع دستی، مذهبی، علمی و پژوهشی، گل و گیاه، آشپزی و هنری عرضه شده است.


رئیس اداره فرهنگی و هنری و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: غنی سازی اوقات فراغت با برنامه‌های متنوع همراه با ایجاد شادابی و نشاط از محورهای مهم کانون‌های فرهنگی و تربیتی است و آموزش و پرورش در کنار آموزش دانش آموزان وظیفه شناسایی و پرورش استعدادهای نهفته دانش آموزان را نیز برعهده دارد.


کد خبر 4551296

mehrnews.com/news/4551296

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.