مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

ایجاد سایه در عکس با فتوشاپ

ایجاد سایه در عکس با فتوشاپ


ایجاد سایه در عکس با فتوشاپ

با راه اندازی بخش آموزش فتوشاپ . تلاش کرده ایم در کنار خدمات طراحی بنر در مجموعه پارسی طرح به آموزش هایی بپردازیم که برای کاربرانی که خواهان یادگیری این نرم افزار قدرتمند هستند بستری را فراهم سازیم تا یادگیری این نرم افزار فوق العاده را برایتان آسان تر سازیم .

امروز برای این دوره به آموزش ایجاد سایه در عکس با فتوشاپ می پردازیم . بد نیست یاد آوری کنیم که سایه ها نقش بسیار مهم در زندگیمان دارد . کافی ست زندگی را بدون نور و سایه تصور کنید ! آیا بنظر شما زندگی بدون سایه ها کسل کننده نمی شود ؟ . سایه ها به عناصر – اشیاء – انسان ها و هزاران مورد دیگر روح زندگی می بخشد . تفاوت ها بیشتر حس می شود و جذابیت ها افزایش پیدا می کند .

  ادامه مطلب ...

پوره لوبیا سفید؛ مزه‌ای خوش طعم کنار ماهی!

پوره لوبیاسفید و پیازچه غذایی ساده، مناسب گیاه خواران و کم هزینه که می‌توانید در مهمانی‌ها بعنوان مکمل سرو کنید.

وب‌سایت نمناک: پوره لوبیاسفید و پیازچه غذایی ساده، مناسب گیاه خواران و کم هزینه که می توانید در مهمانی ها بعنوان مکمل سرو کنید.

  ادامه مطلب ...

کره کدو خانگی؛ این کره پرکاربرد گیاهی!

یکی از نمونه‌های پرطرفدار، کره کدو است که علاوه بر داشتن طعمی خوشمزه، کاربرد‌های بسیاری نیز در آشپزی و سرو غذا دارد. شما می‌توانید از این کره کدو همراه با انواع ساندویچ کره بادام زمینی، مافین و بیسکویت لذت ببرید.

مجله قرمر: احتمالا شما هم با این نوع کره‌ سبزیجات بیگانه نیستید. یکی از نمونه‌های پرطرفدار، کره کدو است که علاوه بر داشتن طعمی خوشمزه، کاربردهای بسیاری نیز در آشپزی و سرو غذا دارد. شما می‌توانید از این کره کدو همراه با انواع ساندویچ کره بادام زمینی، مافین و بیسکویت لذت ببرید.

  ادامه مطلب ...

آموزش مرحله به مرحله تاس کباب

آموزش مرحله به مرحله تاس کباب


تاس کباب از اون غذاهاییه که وقتی توی خونه درست می کنید عطر و بوش همه جا میپیچه. آدم حسابی گرسنه میشه و دلش میخواد غذا زودتر حاضر بشه تا همه دور هم جمع بشن و غذا بخورن. در این مطلب طرز تهیه این غذای خوشمزه رو به شما آموزشم میدیم.

وب‌سایت دونفره - نسترن کوهی: تاس کباب از اون غذاهاییه که وقتی توی خونه درست می کنید عطر و بوش همه جا میپیچه. آدم حسابی گرسنه میشه و دلش میخواد غذا زودتر حاضر بشه تا همه دور هم جمع بشن و غذا بخورن.

  ادامه مطلب ...