مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

آش بیشت واش؛ غذای محلی کندلوس


بیشت واش یکی از چندین غذای سنتی و محلی اهالی شهرستان کندلوس در مازندران است. این غذا نوعی آش اسفناج است که با سایر مواد مخلوط میشود و بسیار خوشمزه و اشتها آور است.

وب‌سایت سرآشپز پاپیون: بیشت واش یکی از چندین غذای سنتی و محلی اهالی شهرستان کندلوس در مازندران است. این غذا نوعی آش اسفناج است که با سایر مواد مخلوط میشود و بسیار خوشمزه و اشتها آور است.

  ادامه مطلب ...

آموزش تهیه نان شیرمال بادامی با مواد میانی

نان شیرمال نوعی نان است که از آرد گندم و شیر و روغن پزند. نوعی نان شبیه به نان فطیر است که در بسیاری از شهر‌های ایران با روش‌های متفاوت پخت می‌شود و فارغ از مواد استفاده شده در پخت آن اغلب مدور و با قطر کمتر از ۴۰ سانتیمتر و به رنگ قهوه‌ای تیره است.

مجله آشپزی مثبت - آرزو پورقوامی: نان شیرمال نوعی نان است که از آرد گندم و شیر و روغن پزند. نوعی نان شبیه به نان فطیر است که در بسیاری از شهرهای ایران با روشهای متفاوت پخت می‌شود و فارغ از مواد استفاده شده در پخت آن اغلب مدور و با قطر کمتر از ۴۰ سانتیمتر و به رنگ قهوه ای تیره است. با طرز تهیه آن در ادامه مطلب آشنا شوید.

  ادامه مطلب ...

حلوای لبو؛ سفره‌ای متفاوت‌تر از همیشه بچینید!

حلوای لبو یکی از حلوا‌های کمتر شناخته شده‌ای ست که چندان در بین مردم جا نیفتاده و شاید هم برای اولین بار با آن روبر شده‌اید. خب بسیاری از افراد دور و بر ما لبو دوست ندارند، چون تصور چیزی شیرین در میان سبزیجات و به عنوان یک غذای گرم کمی دور از تصور است.

مجله قرمز: حلوای لبو یکی از حلواهای کمتر شناخته شده‌ای ست که چندان در بین مردم جا نیفتاده و شاید هم برای اولین بار با آن روبر شده‌اید. خب بسیاری از افراد دور و بر ما لبو دوست ندارند چون تصور چیزی شیرین در میان سبزیجات و به عنوان یک غذای گرم کمی دور از تصور است. البته همین وضع در مورد هویج هم صادق است اما اکثریت ترجیح می‌دهند به چشم میوه به آن نگاه کنند.

  ادامه مطلب ...