مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

طراحی قالب بروشور

یکی از اولین قدم ها در پروسه طراحی بروشور، طراحی کاتالوگ و طراحی بنر، طراحی قالب می باشد. در واقع قبل از شروع کار طراحی باید قالبی را برای کار مشخص کنیم. طراحی قالب بروشور می تواند بر حسب سلیقه فرد طراح یا کارفرما، نوع محصولاتی که قصد معرفی آنها را داریم، مشتریان هدف و موارد مشابه این ها باشد. در واقع قالب بروشور کالبد بروشور ما را مشخص می کند و طرحی اولیه برای طراحی بروشور محسوب می شود. در مرحله طراحی قالب بروشور ، داشتن خلاقیت می تواند بسیار کمک کننده باشد.

طراحی قالب بروشور

طراحی قالب بروشور

  ادامه مطلب ...

عکس در طراحی کاتالوگ

یکی از مهم ترین مراحل در طراحی بروشور، طراحی بنر تبلیغاتی و طراحی کاتالوگ که توسط شرکت های تبلیغاتی ارائه دهنده خدمات چاپ و طراحی کاتالوگ انجام می گیرد، انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ است. با توجه به آمارهای ارائه شده از بازدید پست ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، کاربران و مخاطبان، بیشتر تمایل به بازدید از پست های تصویری دارند تا نوشتاری. همچنین مطالعه مطالب کوتاه همراه با تصویر، تأثیرگذاری بیشتری نسبت به مطالب نوشتاری طولانی دارد. این موضوع نشان دهنده اهمیت انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ می باشد. البته اهمیت انتخاب عکس مناسب و جذاب صرفاً مربوط به طراحی کاتالوگ، بروشور یا بنر تبلیغاتی نیست بلکه در طراحی پوستر، بنر گیف، طراحی کارت ویزیت و هر ابزار تبلیغاتی دیگری جزء ارکان اصلی کار می باشد.

انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ

انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ

 

ادامه مطلب ...

فونت در بنر

اینکه انتخاب فونت در طراحی بنر تا چه حد برای یک بنر خلاق و جذاب میتواند اثر بخش و موثر باشد را باید بسپاریم به ادامه این مطلب ، در راستای سلسلهمقالات طراحی بنر رضاگراف امروز میخواهیم کمی درباره فونت هایی که در طراحی بنر تبلیغاتی اکثر طراحان که در زمینه طراحی بنر فعالیت میکنند بپردازیم . شاید کم دقتی در انتخاب یک فونت فارسی مناسب برای طراحی یک طرح بنر سخت تر ساخت بنر نباشد اما عدم رعایت آن در بنر تبلیغاتی شما قطعا میتواند شکست برزگی را برای تبلیغات شما به همراه داشته باشد .

فونت در بنر

فونت در بنر

 

ادامه مطلب ...

بنر های سایز کوچک

در دنیای تبلیغات طی سال های گذشته پیشرفت های زیادی رخ داده است ، این پیشرفت های در بخش های مختلفی ساختاری ، نمایشی ، طراحی بنر ، فرمت های بنر ، سایز و اندازه بنر ها ، جایگاه های نمایش تبلیغات در وب سایت هابی نمایش دهنده و … قابل مشاهده و بخوبی قابل لمس از جانب کاربران اینترنتی است . اما موردی که در این مطلب تمرکز ما را بر آن داشته اندازه ، ابعاد نمایشی تبلیغات بنری می باشد . چندی پیش در مطلب که در سلسله مقالات طراحی بنررضاگراف در اختیار شما قرار دادیم در مورد سایز استاندارد طراحی بنر تبلیغاتی به اندازه های مختلف اشاره کردیم و در بخشی دیگر به تاثیر جایگاه بنر بر تبلیغات پرکلیک به خوبی پرداختیم .

اما در این مطلب میخواهیم به چالش یا مهمترین قسمت در تبلیغات از طریق نمایش بنر بپردازیم که اهمیت آن را هم میتوانیم در تبلیغات کلیکی ( با ایجاد کمپین های تجاری شبکه تبلیغات ) بدانیم و هم در وب سایت های نمایش دهنده تخصصی یا عمومی ، امروزه بنر های تبلیغاتی در سایز های بزرگ با ابعادی جدید و یا در قالب سایز های کوچک مانند 125*125 ، 100*300 و غیره طراحی می شوند که هنگام طراحی می بایست به ویژه در سایز های کوچک دقت بیشتری شود . چرا که هر چه بنر کوچکتر شود محدوده ی دید کمتری از کاربران را به سمت خود می کشاند .

اهمیت ویژه بنرهای سایز کوچک

اهمیت ویژه بنرهای سایز کوچک

 

ادامه مطلب ...

کارت ویزیت لایه باز خیاطی

دانلود رایگان کارت ویزیت لایه باز

کارت ویزیت لایه باز با موضوع خیاطی یکی دیگر از محصولات جدید و البته رایگان سامانه طراحی بنر رضاگراف و فروشگاه محصولات گرافیکی رضاگراف می باشد که توسط تیم طراحی ایران تفکر طراحی به انحصار رضاگراف در اختیار شما قرار میگیرد .

محصولی که امروز در اختیار شما قرار داده ایم ، طراحی کارت ویزیت با موضوع صنف خیاطی می باشد ، که به صورت طرح لایه باز و قابل ویرایش برای طراحی گرافیک در اختیار شما گذاشته می شود . این محصول به صورت کاملا رایگان و با حجم حدود 3 مگابایت برای دانلود گذاشته شده است .

کارت ویزیت لایه باز خیاطی

کارت ویزیت لایه باز خیاطی

 

ادامه مطلب ...