مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

طرز تهیه کرانچ گوردیتا کپی کت از تاکو بل

چه کسی دستور پخت کپی خوب را دوست ندارد؟ از یک Crunchwrap Supreme تا دستور مرغ Chipotle، هر زمان که می‌توانیم یک نسخه خانگی از فست‌فود مورد علاقه خود یا غذای منوی رستوران را به آشپزخانه‌هایمان بیاوریم، خوشحالیم. این دستور غذای کرانچ Cheesy Gordita از Taco Bell نیز از این قاعده مستثنی نیست.


این تاکوهای خوشمزه که با گوشت گاو کاملا چاشنی‌شده و مقداری سس تند مزرعه‌ای پر شده‌اند، در یک تورتیلای آردی کرکی قرار گرفته‌اند و با مواد تاکوی خوشمزه تکمیل می‌شوند. جایزه اضافه شده؟ این یکی از دستور العمل های کپی رستوران است که حتی آشپزهای خانگی مبتدی نیز می توانند بر آن مسلط شوند. این آسان، جذاب است و می تواند در کمتر از 30 دقیقه روی میز شما باشد. حالا این همان چیزی است که ما به آن فست فود می گوییم!



 

 در یک ماهیتابه بزرگ، گوشت چرخ کرده را روی حرارت متوسط سرخ کنید تا دیگر صورتی نشود و در حین پختن، حدود 5 تا 7 دقیقه آن را خرد کنید. هر گونه چربی اضافی را تخلیه کنید. با این حال، نیازی به آبکشی گوشت چرخ کرده ندارید.


ادویه تاکو و آب را با هم مخلوط کنید و بگذارید بجوشد سپس حرارت را کم کنید تا بجوشد. حدود 2-3 دقیقه بدون درپوش بپزید تا غلیظ شود.

در همین حال، 1/4 فنجان پنیر را روی یک طرف هر تورتیلا بپاشید. روی یک بشقاب قابل استفاده در مایکروویو قرار دهید (اگر می خواهید از یک صفحه کاغذی در مایکروویو استفاده کنید، این را بخوانید). روی حرارت، بدون پوشش، به مدت 15-20 ثانیه یا تا زمانی که پنیر ذوب شود.


نکته ویرایشگر: نمی‌خواهید یک پوسته را در یک زمان آماده کنید؟ به جای آن از فر استفاده کنید. تورتیلاهای آردی را روی یک تابه بزرگ بچینید. روی هر تورتیلا 1/4 فنجان پنیر بپوشانید، سپس سینی را به فر از قبل گرم شده با دمای 400 درجه فارنهایت منتقل کنید. 3-4 دقیقه بپزید تا پنیر شروع به ذوب شدن کند. سینی را بردارید و بلافاصله هر تورتیلای پنیری را دور یک پوسته تاکو بپیچید. به مدت 1-2 دقیقه دیگر به فر برگردانید. سپس دستور غذا را طبق دستور زیر تمام کنید.


https://www.tasteofhome.com/article/taco-bell-cheesy-gordita-crunch/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.