مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

طراحی کارت ویزیت آنلاین

طراحی کارت ویزیت آنلاین ، شروع یک فصل جدید برای افرادی میخواهند طراحی کارت ویزیت را شخصا انجام دهند . در اینکه آیا این مورد شما را به هدف نهایی خود می رساند یا یک امر حیاطی و مهم است که در ادامه این مطلب ( طراحی کارت ویزیت آنلاین )  و در راستای مقالات طراحی کارت ویزیت رضاگراف به این موضوع تا جای ممکن برای رفع سوالات ذهنی ایجاد شده برای شما میپردازیم .

در مطالب گذشته به موضوعات مشابه که بصورت آنلاین و توسط مشتری قابل انجام است پرداختیم مثل : طراحی کاتالوگ آنلاین ، طراحی بروشور آنلاین و طراحی بنر آنلاین که به شما پیشنهاد میکنیم حتما موارد فوق را مطالعه بفرمایید .

طراحی کارت ویزیت آنلاین

طراحی کارت ویزیت آنلاین

طراحی کارت ویزیت آنلاین

حتما . از اهمیت بالا و ویژه کارت ویزیت و چاپ آن با خبر هستید ، بد نیست بدانید کارت ویزیت یک بخش مهم در امر بازایابی بحساب می آید به خصوص بازاریابی در ارتباطات حضوری و رو در رو با افراد مهم کاری که میخواهید معرفی خوبی در نگاه اول و ملاقات اولیه با اشخاص مهم داشته باشید . سرویس خدمات آنلاین بدین صورت چیز تازه ای در بین کاربرانی که در خارج از کشور و پتانسیل های بیشتری در خدمات اینترنتی برخوردار هستند نداشته است . بطوری که در همین لحظه هستند وب سایت هایی که بیشتر خدمات طراحی خود را به صورت انلاین در اختیار کاربران مجازی خود قرار میدهند . شما از طریق این سرویس  ها می توانید طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی بنر و … را کاملا آنلاین انجام دهید .

 

ادامه مطلب ...

قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت طراحی کاتالوگ بحث مهمی است خیلی از افراد به دنبال آن هستند . از دسته مدیران بخش بازاریابی شرکت ، کارخانجات ، دفاتر بگیرید تا حتی طراحان گرافیک که می خواهند برای طراحی کاتالوگ مشتریان خود تعرفه طراحی مشخص کنند .

قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت گذاری روی طرح ، بسیار بسیار متغیر است و به هیچ عنوان نمی توان تعرفه طراحی معنی را برای طراحی طرحی خاص ، میتواند یک طراحی بنر باشد یابروشور تبلیغاتی ، طراحی لوگو ، طراحی کارت ویزیت و  هر طرح دیگری مثل ( طراحی تراکت تبلیغاتی ) که شما مد نظر داشته باشید . در مبحث تعرفه گذاری هیچ گونه ثبات و قانونی مشخصی وجود ندارد که طراحان بر اساس آن قیمت گذاری را انجام دهد و او تعبیت داشته باشند .

به دلیل پیچیدگی ها موجود در امور طراحی گرافیک ، تعرفه طراحی بسیار متفاوت تعیین میشود و تفاوت قیمت در بین شرکت های طراحی کاتالوگ و بروشور بسیار زیاد است .

این تفاوت می تواند علت های زیادی در خود شامل می شود ، که به عواملی همچون کیفیت طراحی کاتالوگ ، میزان اعتبار شرکتی که طراحی را به عهده می گیرد ، میزان کیفیت خدمات پس فروش یا همان پشتیابی از شرکت مربوطه بعد از سفارش کاتالوگ ، سیاست گذاری شرکت های در امر رقابت پذیری موضوع و … این ها مواردی هستند که بطور عموم بروی قیمت طراحی کاتالوگ تاثیر مستقیم می گذارد .

قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت طراحی کاتالوگ

  ادامه مطلب ...

طراحی بنر آنلاین

طراحی بنر آنلاین چند وقتی است که در قالب سیستم های هوشمند به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار میگیرد ، حال تا چه میزان این امر میتواند برای پیشرفت پروژه ما و تاثیر گذاری آن بر روی مخاطب کار ساز باشد . پیشنهاد میکنیم در ادامه این مطلب و راستای مقالات طراحی بنر همراه ما باشید .

افرادی وجود دارند که با دید محدود به موضوع طراحی بنر تبلیغاتی نگاه میکنند و از کنار حساسیت های موجود در طراحی بنر باخبر نیستند . همانطور که در مطالب گذشته به چالش ها و نکات مهم زیادی مانند تاثیر زمان در بنر تبلیغاتی ، افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از بنر ، رنگ بندی مناسب در طراحی بنر و … پرداختیم . هدف ما اشاره به نکات زیر و مهم برای تبلیغ دهندگان و افرادی که احتیاج به سفارش بنر تبلیغاتی دارند داشتیم .

طراحی بنر آنلاین

قبل از هر چیز باید به این آگاه باشیم که آیا طراحی بنر به صورت آنلاین پاسخگوی نیاز ما هست یا خیر ؟ .  جواب این سوال را نمی توان به صورت مطلق داد چرا که متغیرات در این بسیار زیاد است ، خیر از افراد توقع زیادی از بنر تبلیغاتی خود ندارد و برای اهداف کوچکتری نیازمند بنر هستند و طبیعاتا آنلاین بودنطراحی ریسک بزرگی برای آنها نخواهد داشت ، طراحی بنر آنلاین به دو صورت انجام می شود که در نوع اول شما می توانید از طریق سایت رضاگراف به صورت آنلاین طراحی بنر خود را ثبت کنید و طراحان ما در سریعترین زمان ممکن یک طرح اختصاصی طراحی بنر گیف برای شما طراحی و تحویل دهند . اما راه دیگر که این روزها روی خط اینترنت در حال انجام است ، طراحی و اجرای بنر توسط مشتری اما به صورت آنلاین توسط پلتفورم و ابزار های در دسترس انجام می پذیرد . البته این طراحی آنلاین توسط مشتری در موارد دیگری مثل طراحی کارت ویزیت ، طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور هم در سراسر دنیا در حال انجام است .

طراحی بنر آنلاین

طراحی بنر آنلاین

 

ادامه مطلب ...

نکات مهم طراحی لوگو

7 اصل فوق العاده طراحی لوگو بخش دوم

در راستای مقالات طراحی لوگو و در ادامه مبحث 7 اصل فوق العاده در طراحی لوگو ، به ویژه نکات مهم در طراحی لوگو به بخش دوم این موضوع در این مطلب میپردازیم و شما را با مواردی که کمک زیادی به امر طراحی لوگو می کند آشنا خواهیم کرد .

نکات مهم طراحی لوگو

منحصربفرد و چابک باشید

بعد از اصل سادگی، بیادماندنی بودن می‌آید. لوگو چیزی‌ست که به یک تجارت اجازه می‌دهد از رقبا جدا شود، در نتیجه مهم است که تصویر آن از بقیه متمایز باشد – و برندهای بسیاری برای این اصل تلاش می‌کنند. طراحی تاثیرگذار باید در خاطر بماند و این موضوع جز با داشتن یک لوگو ی ساده و متناسب بدست نمی‌آید. خلق یک طراحی یکتا تنها اجتناب از کپی‌برداری نیست، بلکه طلب می‌کند طرحی خارج از محدودیت‌هایی ذهنی رایج بسازید. قرار دادن نشان تصویریِ یک صنعت روی صفحه وسوسه‌برانگیز و ساده می‌نماید، اما مهم این است که بجای پیروی از وسوسه، خلاقانه فکر کنید.

نکات مهم طراحی لوگو

نکات مهم طراحی لوگو

 

ادامه مطلب ...