مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

برنامه رژیم غذایی رایگان 5 روزه

مرکز کنترل بیماری (CDC) توصیه می کند افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند هدف کاهش وزن خود را 1 - 2 پوند در هفته برای از دست دادن وزن سالم قرار دهند.


در حالی که بعضی از افراد ممکن است در شروع رژیم غذایی قصد کاهش وزن بیشتری داشته باشند ولی این امکان برای همه وجود ندارد.

از دست دادن زیاد وزن باید آگاهانه باشد زیرا این میزان از دست دادن وزن پایدار نیست. افرادی که سعی در از دست دادن بیش از 1 - 2 پوند توصیه شده در هفته دارند باید تحت نظارت پزشک خود کاهش وزن را انجام دهند.

  

کاهش سریع وزن با ریسک هایی همراه است:

افزایش احتمال سنگ کیسه صفرا،

کمبود آب،

عدم تعادل الکترولیت ها،

سردرد،

خستگی،

تحریک پذیری،

اختلال در چرخه قاعدگی.

همه چیز در مورد از دست دادن وزن با کنترل مصرف غذا است. شما وزن کم خواهید کرد و همچنین برخی از اثرات مثبت بر روی پوست و سیستم گوارش خود را متوجه خواهید شد. قبل از شروع برنامه کاهش وزن، این توصیه های رژیمی 5 روزه را رعایت نمایید.


رژیم غذایی رایگان روز اول

با تشکر از شما برای پیوستن به رژیم غذایی کاهش وزن رایگان ما، شما باید چیزهای مفیدی را یاد بگیرید که تا حد زیادی از آن بهره مند خواهید شد.

از دست دادن وزن بستگی به تغییر دائمی در شیوه زندگی مانند (خوردن غذاهای سالم، داشتن فعالیت بدنی در زندگی روزمره ) دارد آگاهی از تغییرات اساسی مثلا خوردن غلات کامل، میوه ها، سبزیجات و محصولات لبنی کم چرب و تقریباً یک زمان مناسب برای فعالیت های بدنی ایده ال به مدت 30 - 45 دقیقه در هر روز داشته باشید انگیزه برای داشتن سلامت بهتر، بهبود ظاهری و احساس بهتر را در خودتان ایجاد کنید و یک تصویر واقعی از اینکه چه مقدار و با چه سرعتی وزن خود را کم کنید داشته باشید و بدانید که دسترسی به کاهش وزن یک فرایند مادام العمر است قبل از اینکه شروع کنید مطمئن شوید که هدفتان کاهش وزن واقع بینانه است باید بدانید این دستورات وقتی موثر است که عادات غذایی خود را در دراز مدت تغییر دهید. اگر هدفتان کاهش وزن غیر واقعی و تهاجمی باشد مثلا اگر هدف خود را از دست دادن 5 کیلوگرم در هفته قرار دهید این هدف تلاش شما را تضعیف می کند و به نتیجه نخواهید رسید. برای اینکه به هدفتان که همان تناسب اندام است برسید دستورات زیر را انجام دهید

اگر شما به دنبال مشاوره در این دوره غذایی هستید شما با رفتن به رژیم از دست دادن وزن، داشتن انرژی بیشتری در هر روز، خواب بهتر و به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش می دهید.

مهم: این دوره از طریق این مقاله تحویل و این اولین پیام ما است!

پس از به پایان رسیدن این دوره ما برای شما ارسال رژیم کاهش وزن و تغذیه و گاه به گاه راهنمایی های مبتنی بر شواهد علمی را به رایگان از طریق ایمیل برای شما ادامه خواهیم داد.

با این حال، اگر در هر زمان شما بخواهید لغو اشتراک نمایید کافی است فرم رژیم غذایی ما را پر نکنید و سپس بر روی "لغو اشتراک" در پایین پیام های ما کلیک کنید.

قبل از شروع، من می خواهم به طور خلاصه خودم را معرفی کنم.

من حسین فتحی 54 ساله هستم و در اصفهان زندگی می کنم ضمینه فعالیت خودم را، در سال 61 در رشته علوم آزمایشگاهی شروع کردم و در سالهای دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل در اورژانس های خط مقدم فعالیت نمودم و پس از جنگ تحمیلی مجدداً در رشته پزشکی ادامه تحصیل دادم و پس از فراغت از تحصیل با توجه به علاقه خود به بحث های مورد نیاز مردم به تحقیق ادامه دادم و مقالات زیادی را در زمینه رژیم غذایی و تغذیه صحیح و مقالات پزشکی مورد نیاز را برای مردم کشور، آماده و ارائه نمودم.

در حال حاضر من یک محقق تغذیه، موسس و صاحب امتیاز وب سایت رژیم سلامتی هستم که اکنون بیشتر از یک میلیون بازدید در ماه دارد. در این سایت مطالب زیادی در زمینه تغذیه و سلامت ارائه می شود و برای اولین بار نرم افزار رژیم لاغری آنلاین را ارائه نمودم که اکنون پس از 7 سال بیش از 1 میلیون نفر از آن استفاده نمودند و بسیاری از آنها نیز موفق بوده اند.

مقالات من در مورد تغذیه و پزشکی روزانه برای بیش از 200 هزار نفر ارسال می شود.

علاوه بر این، هزاران نفر از مردم از من و تیم من ( کارشناس ارشد تغذیه، روانشناس بالینی و مهندسین مسئول فنی) برای تغذیه صحیح، مباحث پزشکی، استفاده از نرم افزارها و مشکلات خود مشاوره دریافت می کنند.

قبل از شروع به گرفتن رژیم غذایی، توصیه های رایگان 5 روزه ما را دریافت نمایید.

راه های بسیاری برای از دست دادن وزن وجود دارد.

تمام انواع فاکتورهای شیوه زندگی از جمله سطوح ورزش، خواب، استرس، ... مهم هستند.

با این حال، تا حدی بزرگترین عامل، رژیم غذایی و تغذیه صحیح است.

شما می توانید به سادگی با ایجاد تغییرات کوچک در طرح تغذیه خود به سرعت، مقدار زیادی وزن از دست بدهید و آن را نگه دارید.

با وجود همه گیری چاقی، در واقع دانشمندان پیشرفت هایی در دهه های اخیر در مورد بهترین راه برای از دست دادن وزن پیدا کردند.

مشکل این است که این اطلاعات به ندرت و تا حد زیادی با رژیم های مد، مکمل های بی فایده و زباله های دیگر آلوده شده است.

هزاران مطالعه در مورد تغذیه و کاهش وزن وجود دارد که بسیاری از آنها حاوی توصیه های عملی برای کاهش وزن هستند.

اگرچه بسیاری از چیزهایی وجود دارد که شما می توانید در رژیم غذایی خود برای کاهش وزن تغییر دهید من قصد دارم بر روی چند تا از مهم ترین آنها تمرکز نمایم.

با کمترین تلاش، همه چیز عملی که شما برای شروع می توانید انجام دهید آورده می شود و هیچ قرص و یا معجون ویژه مورد نیاز شما برای خرید وجود ندارد.

اگر شما با قانون 80/20 آشنا هستید آن بیان می کند شما بر روی تلاش 20 درصدی تمرکز کنید که 80٪ نتیجه ارائه دهد.

که آن نیز اصل پارتو نامیده می شود.

با تمرکز بر چند چیز بزرگترین نتایج ارائه می شود و مزایای حداکثر را با تلاش حداقل دریافت می کنید.

هنگامی که تغذیه مطرح است تغییر چیزهای بسیار زیادی در همان زمان محکوم به شکست است.

بنابراین، حداقل ب

https://www.foodregime.com/%D8%AA%D8%BA%D8%B0%DB%8C%D9%87/1862-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-5-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.