برداشت اولیه از بروشور تبلیغاتی شما می تواند گام مهمی برای ادامه راه شما باشد ، اینکه مشتری بالقوه محصول یا خدمات شرکت شما در نگاه اولیه با چه نمایشی جانب بروشور شما مواجه می شود دیگر نکته با اهمیت چاپ بروشور است .
هیچگاه 10 ثانیه اول را فراموش نکنید ، برای انتقال یک ویژگی منحصر به فرد از خدمات خود به بیننده تنها 10 ثانیه فرصت دارید . قطعا در این زمان کوتاه امکان نشان دادن عمق مطالب و توضیحات وجود ندارد بلکه تنها این زمان کوتاه به نگاه اولیه مخاطب و برداشت آن از بروشور شما خلاصه می شود .
کارت ویزیت شما وقتی نقش خود را بخوبی ایفا می کند ، که شما در پایان هر مراوده یا ارتباط حضوری با افراد میخواهید برای ارتباطات بعدی و پیش پرده ای از برند خود به او معرفی راه های ارتباطی خود در میان بگذارید تا بتوانید همکاری ادامه داری را شخص مقابل داشته باشید که در این کارت ویزیت نقش مهمی را برای رقم خواهد زد .
به نام خدا ، صحبت امروزمون در مورد تراکت تبلیغاتی است ، در یک تیتر و نگاه تراکت ها جزو معروف ترین نوع تبلیغات در بین عموم مردم به حساب می آید میتوان گفت تراکت به دلیل قیمت پایین چاپ آن بیشتر فروشنده ها یا صاحبان کسب و کارهای کوچک را به سمت خود کشانده است ، اکثر صاحبان کسب وکار های کوچک این نوع تبلیغات را از تبلیغات گران تر . از جمله تبلیغات محیطی ، تبلیغات مجله ای و … ترجیح می دهند .
تراکت تبلیغاتی از نوع و در کیفیت های مختلفی تشکیل و قابل ارائه و چاپ هستند که هر کدام را میتوانید با توجه به سلیقه ، بودجه یا نیاز خود انتخاب کنید . جنس تراکت ها در قالب تراکت های فوری که به صورت تک رنگ ( سیاه و سفید ) با چاپ دستگاه ریسو در کاغذ های تحریر ( معمولی ) انجام می شود . همچون دیگر جنس ها ، تراکت های تبلیغاتی با کاغذ گلاسه 135 گرم به صورت تمام رنگ و با کیفیت بالا ، و در نهایت تراکت هایی با کاغذ تحریر ( معمولی )که بصورت تمام رنگی چاپ می شوند .
یکی از موارد مهم و جدی در امر چاپ افست که نیازمند نگاه ویژه ای از بعد طراحی کارت ویزیت و چاپ آن می باشد اهمیت رنگ در چاپ کارت ویزیت است . گاها کم توجهی هنگام سفارش کارت ویزیت و طراحی آن سبب می شود تا به ناچار مجددا پرداخت هزینه و اقدام به چاپ کارت ویزیت کنید .
انتخاب رنگ در طرح کارت تجاری ، بسیار متفاوت با طرح های مجازی مانند طراحی بنر های اینترنتی ، طراحی هدر و … می باشد ، این تفاوت تا حد بسیار زیادی برای افراد قابل لمس و مشاهده می باشد . چرا که هنگامی که می خواهید یک طرح گرافیکی را پس از طراحی به چاپ برسانید مانند چاپ کارت ویزیت یا چاپ بروشور و کاتالوگ قطعا می بایست با اصول و استاندارد های پخش رنگ در چاپ افست آشنایی اولیه داشته باشید .
نگاه ویژه و آشنایی با این موضوع می بایست از جانب سفارش دهنده و طراح کارت ویزیت بخوبی و دقت بالایی بررسی و صورت گیرد .
یکی از موارد مهم و جدی در امر چاپ افست که نیازمند نگاه ویژه ای از بعد طراحی کارت ویزیت و چاپ آن می باشد اهمیت رنگ در چاپ کارت ویزیت است . گاها کم توجهی هنگام سفارش کارت ویزیت و طراحی آن سبب می شود تا به ناچار مجددا پرداخت هزینه و اقدام به چاپ کارت ویزیت کنید .
انتخاب رنگ در طرح کارت تجاری ، بسیار متفاوت با طرح های مجازی مانند طراحی بنر های اینترنتی ، طراحی هدر و … می باشد ، این تفاوت تا حد بسیار زیادی برای افراد قابل لمس و مشاهده می باشد . چرا که هنگامی که می خواهید یک طرح گرافیکی را پس از طراحی به چاپ برسانید مانند چاپ کارت ویزیت یا چاپ بروشور و کاتالوگ قطعا می بایست با اصول و استاندارد های پخش رنگ در چاپ افست آشنایی اولیه داشته باشید .
نگاه ویژه و آشنایی با این موضوع می بایست از جانب سفارش دهنده و طراح کارت ویزیت بخوبی و دقت بالایی بررسی و صورت گیرد .