مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

بهینه سازی متن در بنر

بهینه سازی متن در بنر تبلیغاتی میتواند اثرات مثبتی در روند طراحی بنر و نمایش آن برای کاربران داشته باشد . خیلی بنر ها این روزها مشاهده می  شود که درون خود تعداد متن های زیاد و تصاویر متعددی را جای داده اند که به طور اصول طراحی بنر و … اینکار انجام می شود .

کم دقتی اجرای طرح و کم توجهی به بحث کاربر پسند بودن Banner  یکی از موضوعاتی که در اینگونه طرح های بیشتر نمود می کند .

بهینه سازی متن در بنر 

گاها طرح هایی را میبینیم که در آن تعداد زیادی متن یا شعار تبلیغاتی سود آور وجود دارد ، این متن ها وقتی از حد مجاز و استاندارد خود گذر میکند آزار دهنده می شوند و کاربران بجای جذب به آن ها ، از دیدن این Bannerr ها چشم پوشی میکنند .

بهینه سازی متن در بنر

بهینه سازی متن در بنر

  

تصورات اشتباه برای طراحی بنر تبلیغاتی

اغلب مدیران تبلیغ دهنده بر این باور هستند که تا جای ممکن خدمات و فعالیت های قابل ارائه ی خود را درون یک بنر  کوچک قرار دهند ، اما متاسفانه نمی دانند اینگونه بنر ها با توجه به شلوغی متون و … از جانب دید مخاطب رد خواهد شد و به دلیل کم حوصلگی کاربران ، کمتر توجه و یا اصلا توجهی به این طرح ها نمیکنند .

تفاوت بنر های خلوت و شلوغ در طراحی

اگر بخواهیم به عنوان یک طراح Banner به این موضوع بپردازیم اینگونه خواهد شد : ما در طراحی با توجه داشته هایی که مشتری محترم در  اختیارتمان قرار میدهد برنامه ریزی و ایده پردازی را انجام می دهیم ، وقتی متن های زیادی وجود داشته باشد ، به واقع دست طراح برای ایجاد و خلق افکت های متعدد و جذاب بسته میشود . و صرفا تمرکز بر روی نمایش متن ها خواهد رفت . در صورتی که اگر توجه داشته باشید معمولا طرح های موفق هستند حال که در بنر ، چه در لوگو و کارت ویزیت و … که خلوت و اصولی دیزاین شده اند .

در تبلیغات بنری خلوت تمرکز همزمان هم رو گرافیک کار بیشتر است و روی حرکات موشن گرافیک در Banner . که این موضوع توجه بیشتر  مدیران تبلیغ دهنده برای انتخاب متن مناسب را تبلیغ را طلب میکند.

انتهای مطلب .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.