مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

برندسازی عامل کلیدی در جذب گردشگر است

برندسازی عامل کلیدی در جذب گردشگر است


تبریز- سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برندسازی در رویدادهای فرهنگی و تقویت برندهای موجود از عوامل اصلی جذب گردشگر است.


به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد رستمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه گردشگری یک ضرورت اقتصادی برای هر کشور است، بیان کرد: هر کشور به تناسب پیشینه و ظرفیت های خود برای حضور موفق در عرصه گردشگری رقابت جهانی دارد.

  

وی افزود: چون صنعت گردشگری لحظه به لحظه سهم بیشتری از اقتصاد جهان را به خود اختصاص می دهد، بیشتر کشورها تلاش می کنند جذب گردشگر را بـه عنوان یکی از منابع درآمد سرشار ارزی در دستور کار خود قرار دهند.


رستمی گفت: پشتوانه های فرهنگی، تاریخی، مذهبی و طبیعی هر منطقه، به صورت بالقوه زیرساختی بـرای حضور در میدان رقابت جهانی گردشگری است و در این میان، تنوع اقلیمی، طبیعی، میراث فرهنگی و تـاریخی شگفت انگیز و کم نظیر آذربایجان راه را برای ارتقا صنعت گردشگری هموارتر کرده است.


وی ادامه داد: آذربایجان شرقی با دارا بودن ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و تنوع آداب و رسوم در شهرها و روستاهای خود از جلوه های نابی برخوردار است، بر این اساس اداره کل میراث فرهنگی استان برای بهره مندی و استفاده از ظرفیت های گردشگری شهری و روستایی خود با تدوین برنامه های گسترده اعم از برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های متنوع، درصدد معرفی هر چه بیشتر جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری استان به شهروندان و گردشگران است.


سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی، جشنواره های متنوع شهرستانی را عامل کلیدی برای جذب گردشگران به استان عنوان کرد و گفت: تابستان امسال شاهد برگزاری نخستین جشنواره های آلبالو در شهرستان تسوج، فطیر سنتی بستان آباد همراه با آیین رونمایی از ثبت ملی این فطیر، غذا و هنر آشپزی در تبریز و دوشاب (شیره انگور) در شهرستان لیلان بودیم.


کد خبر 4397558

mehrnews.com/news/4397558

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.