مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

بهترین پنل اس ام اس چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

بهترین پنل اس ام اس

بهترین پنل اس ام اس چه ویژگی هایی دارد؟

اکثر کاربران در فضای اینترنت به دنبال دسترسی به پاسخ این سوال می باشند که بهترین پنل اس ام اس چیست و  متعلق به کدام شرکت است؟ اما اگر بخواهیم پاسخ این سوال را از شرکتهای ارائه دهنده خدمات پیامک بگیریم و در سایت های آنها به دنبال پاسخ این پرسش باشیم قطعا هر شرکتی خودش را بهترین می داند. اما واقعیت این است که برای دستیابی به پاسخی نزدیکتر به واقع باید به دنبال ویژگی هایی باشیم که عنوان بهترین را به یک سامانه پیامک می  دهد. از بررسی و جمع بندی این ویژگی هاست که می توانیم به پاسخ سوال خود دست یابیم.

  

پشتیبانی خوب در سامانه پیامک

یک پنل اس ام اس به خودی خود نمی تواند خوب باشد. ویژگی بهترین بودن، صرفا به ویژگی های یک نرم افزار نیست  بلکه ارتباط مستقیم با کارشناسانی دارد که آن را پشتیبانی می کنند. قطعا اگر بهترین نرم افزار را با بهترین امکانات تهیه کنیم اما در زمانهایی که احتیاج به راهنمایی و رفع مشکل داریم نتوانیم به کارشناسان شرکت مربوطه دسترسی پیدا کنیم، هزینه های خود را به هدر داده ایم. این مهم در تمامی محصولات الکترونیکی و غیر الکترونیکی دیگر نیز وجود دارد. لذا پشتیبانی مناسب اولین ویژگی است که باید به آن توجه کنیم.

رابط کاربری آسان

یک پنل ارسال پیامک زمانی می تواند بهترین باشد که ارتباط مناسبی با کاربران برقرار کند. به بیان دیگر کاربر به آسانی بتواند با آن کار کند و به هدف خود دست یابد. اگر کار کردن با یک نرم افزار آنقدر پیچیده باشد که افراد از کار کردن با آن پشیمان شوند قطعا هم به ضرر شرکت ارائه دهنده خدمات بوده و هم به ضرر کاربر استفاده کننده می باشد.

امکانات کامل نرم افزاری

یکی از مهمترین عواملی که می تواند در انتخاب یک نرم افزار پیامک مورد توجه قرار گیرد امکانات آن نرم افزار می باشد.  این امکانات شامل موارد زیر می باشد:

ارسال پیامک ساده، گروهی، انبوه، منطقه ای، شهری، از روی نقشه و کدپستی، گزارش پیام های ارسالی و دریافتی، آرشیو پیامها، ارسال پیامک هوشمند، متناظر، با نام ، ارسال زماندار پیشرفته ، نظرسنجی و مسابقه ، منشی پیامک، پاسخگوی خودکار، ارسال از موبایل، دایورت پیامک، ارسال پیامک به ایمیل، دفترچه تلفن پیشرفته، امکان ایمپورت از اکسل و فایل متنی، امکان گروه بندی، ارسال پیامک مناسبت یا تولد، ارسال پیامک به خطوط بلک لیست، پشتیبانی آنلاین، شارژ آنلاین و دستی، وب سرویس و انتقال به url، تراکنش های مالی، امکان استفاده از کد تخفیف در شارژ حساب، راهنمای استفاده، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت، امکان بازگشت هزینه ارسال ناموفق، امکان خرید آنلاین خطوط اختصاصی، امکان استعلام آنلاین آزاد بودن خطوط اختصاصی، ارسال پیامک با BTS ایرانسل ، بانک موبایل کامل با  تفکیک استانها، شهرها و مناطق، بانک اصناف کلی و استانی، امکان تغییر رمز نرم افزار، امکان پیش نویس کردن متون پیامکی، مکان استفاده از متن های پیش نویس، ارسال پیامک به شماره های دفترچه تلفن فقط با یک کلیک ساده، امکان جستجوی پیشرفته در دفترچه تلفن و تراکنش ها

این ها امکاناتی است که با دارا بودن همه این امکانات می توان مدعی شد که پنل اس ام اس مربوطه بهترین پنل می  باشد.

شارژ الکترونیک

اگر بخواهیم از یک ویژگی دیگر که می تواند در کیفیت یک نرم افزار تاثیرگذار باشد و عدم وجود آن قطعا در انتخاب یک سامانه پیامک می تواند تاثیرگذار باشد امکان افزایش اعتبار حساب از طریق پرداخت آنلاین می باشد. زیرا در بسیاری از موارد با توجه به اینکه ممکن است افراد جهت ارسال پیامک عجله داشته باشند، شارژ آنلاین و سریع می تواند کمک بسیاری به آنها در این زمینه کند.

دموی آنلاین

یکی از مواردی که در انتخاب نهایی همه ما تاثیر گذار می باشد ملاحظه پیش نمایشی از نرم افزار می باشد. همه ما علاقه مندیم که قبل از خرید یک نرم افزار تصاویری از آن را ببینیم و یا حتی الامکان با آن کار کنیم تا با رابط کاربری آن آشنا شویم. از شرکت ارائه دهنده بخواهید در صورت امکان تصاویر نرم افزار را به ما نشان دهند تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

نتیجه و جمع بندی برای داشتن یک سامانه ارسال پیامک خوب !

از مجموع مطالب فوق پیشنهاد می کنیم که پنل اس ام اس افراپیام را ببینید و چنانچه مطالب فوق در مورد این نرم افزار صدق می کرد از آن به عنوان یک نرم افزار ارسال پیامک برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود و مدیریت مشتریانتان  استفاده کنید.

انتهای مطلب .

اختصاصی افراپیام

//
/
*
/
*
/
*
/
*
/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.