مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

طراحی بروشور

بازاریابی نوین با طراحی بروشور


بروشور تبلیغاتی را میتوان یک ابزار کلیدی و مهم در امر بازایابی بدانیم . در وسعت بازار تبلیغات از جمله روزنامه ها ، مجلات تبلیغاتی ، بنر های محیطی و ... طراحی و چاپ بروشور یکی از شیوه های قدیمی و موثر برای امر بازاریابی و تبلیغات می باشد . در طراحی بروشور و چاپ بروشور ، برای اعمال نفوذ بر بروی مخاطب نیازمند یک هدفگذاری و برنامه ریزی اولیه می باشد که دقت بر روی انتخاب کلمات و توضیحات مندرج در مورد خدمات راه کار مناسبی برای تاثیر بیشتر بر روی مشتری هدف می گذارد .

بیان واقعی محتویات در بروشور تبلیغاتی

امروزه مخاطبان بسیار هوشیار تر از گذشته و به طبع آن سخت گیر تر گذشته شده اند ، از شعارهای پوچ تو خالی بپرهیزید و محتوای خود را بر اساس واقعیت ها خدماتی خود انتخاب کنید و به صورت چکیده به مجموعه خدمات شرکت اشاره داشته باشید تا با این کار در کنار استفاده بهینه طراحی بروشور تبلیغاتی بتوانید خواننده را جذب بروشور خود کنید .

پرداختن به منافع شرکت طراحی بروشور

هنگامی که میخواهید متن مناسبی برای چاپ بروشور خود انتخاب کنید ، باید دقت داشت که این محتوا میتواند به خوبی بیانگر ویژگی های محصولات و خدمات شرکت باشد یا خیر . در حالی که خوب می دانید طراحی بروشور بصورت مستقیم میتواند صحبت های شما درباره شرکت را به مخاطبان انتقال داده و باز آوری سرمایه گذاری کسب و کار را داشته باشد .

 

طراحی بروشور


 

اهمیت محتوای بصری در طراحی بروشور

شاید تاکید روی محتوای بصری امری تکراری شده باشد و شرح  تاثیر آن خسته کننده باشد. این جمله کلیشه ای که "عکس توجه را جلب میکند" بسیار در گرافیک پرکاربرد است. اساسا طراحی بروشور با عکس جان میگیرد. اگر قصد دارید اخبار را به خواننده منتقل کنید از عکس استفاده کنید. اگر می خواهید نمونه کار خود با طراحی بروشور عرضه کنید عکس را فراموش نکنید و به طور کلی استفاده از محتوای بصری ، عکس و شکل هایی که شور وشوق خواننده را افزایش میدهد را در نظر داشته باشید. ای بسا اغلب خوانندگانی که طراحی بروشور شما را زیر و رو می کنند فقط عکس ها را مشاهده نمایند! بنابراین اهمیت محتوای بصری در طراحی بروشور فراتر از تصور شما است .

 


 

علت و اهمیت محتوای بصری در طراحی بروشور

سه دلیل  از طرف مراجع بازاریابی محتوا با استفاده از محتوای بصری در طراحی بروشور ذکر شده است:

  • در طراحی بروشوری که از عکس ها استفاده شده باشد رشد 94 درصدی بازدید دیده میشود؛ رقمی قابل توجه برای کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند!
  • محتوای بصری بیش از محتوای متنی در خاطر افراد ثبت می شود. در آمار موجود می بینیم که 10 درصد ثبت محتوای صوتی در مقابل 65 درصد محتوای صوتی ترکیب شده با محتوای بصری قرار میگیرد.
  • امکان اشتراک گذاری محتوای بصری در رسانه های مختلفی نظیر شبکه های اجتماعی حدود 40 برابر امکان پذیر تر است. بنابراین طراحی بروشور با این جلوه ها کاربردی تر است. بروشوری استفاده کنید که نسخه آنلاین آن ساده تر به اشتراک گذاشته شود.

قواعد کلی استفاده از عکس در طراحی بروشور

چه از عکاسی اختصاصی  برای محتوای بصری خود استفاده کنید یا این که از منابع رایگان و در دسترس اطراف بهره مند میشوید باید دقت داشته باشید که عکس انتخاب شده شما کیفیت و ویژگی های مدنظرتان را داشته باشد. رزولوشن تصویر مهم ترین موضوع در طراحی بروشور است که ممکن است در چاپ تحت تاثیر قرار گیرد و اهمیت محتوای بصری در طراحی بروشور به صورت عمده به این بخش مربوط میشود.

 

طراحی کارت ویزیت آنلاین  , کارت ویزیت آنلاین

عکس در طراحی بروشور نکات کلیدی در طراحی لوگو ایجاد یک طراحی کاتالوگ موفق  بنر آنلاین طراحی بنر آنلاین کاتالوگ رنگ مو کارت ویزیت آنلاین   طراحی کارت ویزیت آنلاین  قیمت طراحی کاتالوگ  قیمت کاتالوگ بروشور لایه باز طرح لایه باز بروشور دانلود بروشور لایه باز دانلود طرح لایه باز بروشور قیمت کارت ویزیت  قیمت طراحی کارت ویزیت قیمت چاپ کارت ویزیت طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی طراحی آرم  طراحی بروشور  بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ  طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک  طرح بنر  طراحی کارت ویزیت  چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت کاتالوگ  طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف طراحی تراکت   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی  شبکه تبلیغات  مقالات شبکه تبلیغات تبلیغات کلیکی  پوستر محرم   پوستر دفاع مقدس  طراحی آگاهانه بروشور چه تأثیری در ارتقای برند دارد؟  نمونه طراحی کاتالوگ جایگاه طراحی کارت ویزیت در بین ابزارهای تبلیغاتی اصول ابتدایی برای طراحی بروشور  نکات مهم طراحی لوگو طراحی موشن گرافیک  ساخت تیزر تبلیغاتی کاتالوگ اینترنتی  چاپ بروشور طراحی بروشور


 

طراحی بروشور ، هرچند که با مرور زمان و پیشرفت بازار تبلیغات چه در فضای مجازی و چه در جامعه اطراف خودمون تبلیغات توسعه یافته و بعد بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است ، اما همچنان می توان طراحی کاتالوگو طراحی بروشور را جزو اصلی ترین آیتم های تبلیغاتی مراکز ، فروشگاه ها ، شرکت ها و برند های بزرگ صنعتی و تجاری جهت معرفی محصولات - خدمات خود به بازار هدف بدانیم . 

طراحی بروشور

قافل نشویم در امر تبلیغات از گزینه های دیگری مانند ، طراحی بنر ، طراحی تراکت ، طراحی کارت ویزیت ، طراحی استند ، لوگو و مواردی این چنین نمیتوان چشم پوشی کرد . 

طراحی بروشور واژه ای نام آشنا برای شرکت ها و کمپانی های صنعتی می باشد و از نوع تبلیغات کاغذی به حساب می آید که در اطراف خود روزانه مشاهده می کنیم و معمولا با فرم ، اندازه ، جنس ، رنگ و طرح متنوعی به دست ما می رسد ، بروشور تبلیغاتی را باید یکی از انواع مختلف تبلیغات کلاسیک و قدیمی بدانیم . طراحی بروشور تبلیغاتی را میتوانیم در کنار طراحی کاتالوگ دو برادر دوست داشتنی برای ارائه و معرفی محصول به مشتریان خود بدانیم و همانطور که در پاراگراف های انتهایی صفحه به بررسی این نوع تبلیغات بیشتر می پردازیم و شما را با نحوه معرفی آن به مشتریان بالقوه آشنا خواهیم کرد .

  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.