مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

اطلاعات مهم در طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت شامل اطلاعاتی فشرده، مختصر و مفید و به دور از حاشیه و توضیحات است. به بیان دیگر کارت ویزیت سریع ترین ابزار تبلیغاتی در بین انواع تبلیغات چاپی (مانند بروشور، کاتالوگ و بنر ) است که مخاطب در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به مشاهده تمام اطلاعات آن خواهد بود. از این رو کارت ویزیتفقط شامل اطلاعات مهم است. ولی این اطلاعات شامل چه مواردی است؟ از جمله اطلاعاتی که باید در طراحی کارت ویزیت آورده شود، نام تجاری، آرم یا لوگوی شرکت، نوع محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت (با توجه به این که طراحی کارت ویزیت برای شرکت خدماتی صورت می گیرد یا شرکت تولیدی) و اطلاعات تماس و راه های ارتباطی با مشتری را می توان نام برد.

اطلاعات مهم در طراحی کارت ویزیت

اطلاعات مهم در طراحی کارت ویزیت

  

این اطلاعات در طراحی کارت ویزیت از آن جهت الزامیست که اگر هر کدام از آن ها را حذف کنید، مخاطب دچار سردرگمی می شود و یا اطلاعات ناقصی در مورد شما بدست می آورد. خود این موضوع می تواند باعث عدم اعتماد مخاطب یا مشتری به شما و کسب و کارتان شود و در نتیجه بخش زیادی از هزینه تبلیغاتی شما به هدر برود. شرکتهای معتبر همیشه اطلاعات کاملی در اختیار مخاطبانشان قرار می دهند.

چگونه اطلاعات مهم را در طراحی کارت ویزیت قرار دهیم؟

در درجه اول باید گفت که اطلاعات اصلی کارت ویزیت همانند نام برند تجاری و زمینه فعالیت شرکت و همچنین اطلاعات تماس باید از دیگر اطلاعات متنی واضح تر و با سایز بزرگتر باشند. استفاده از چاپ کارت ویزیت به صورت دو رو (پشت و رو) فضای طراحی را برای شما دو برابر می کند، پس با توجه به محدودیت فضا سعی کنید که از دو طرف کارت ویزیت استفاده نمایید. اگر می خواهید کارت ویزیت شما جلوه زیباتری داشته باشد، در یک طرف آن فقط لوگو و رنگهای مناسب (برای اطلاعات بیشتر مطلب روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت را مطالعه نمایید) و در طرف دیگر اطلاعات متنی و اطلاعات تماس را درج کنید. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از QR code در طراحی کارت ویزیت می تواند کارت ویزیت شما را جذاب تر نماید.

منبع : اطلاعات مهم در طراحی کارت ویزیت

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی

 طراحی ست اداری طراحی تراکت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.