مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

کارت ویزیت لایه باز خیاطی

دانلود رایگان کارت ویزیت لایه باز

کارت ویزیت لایه باز با موضوع خیاطی یکی دیگر از محصولات جدید و البته رایگان سامانه طراحی بنر رضاگراف و فروشگاه محصولات گرافیکی رضاگراف می باشد که توسط تیم طراحی ایران تفکر طراحی به انحصار رضاگراف در اختیار شما قرار میگیرد .

محصولی که امروز در اختیار شما قرار داده ایم ، طراحی کارت ویزیت با موضوع صنف خیاطی می باشد ، که به صورت طرح لایه باز و قابل ویرایش برای طراحی گرافیک در اختیار شما گذاشته می شود . این محصول به صورت کاملا رایگان و با حجم حدود 3 مگابایت برای دانلود گذاشته شده است .

کارت ویزیت لایه باز خیاطی

کارت ویزیت لایه باز خیاطی

 

 

در همین راستا بزودی منتظر ، طرح لایه باز در زمینه طراحی بروشور ، طراحی لوگو و طراحی تراکت و … ما باشید .

ویژگی کارت ویزیت لایه باز خیاطی :

از ویژگی های مهم این طرح کارت ویزیت باید موارد زیر اشاره کرد .

  • 100 درصد طرح لایه باز می باشد ، بطوری که اگر شما یک طراح باشید یا یک فرد مبتدی در استفاده از نرم افزار گرافیکی فتوشاپ به سادگی می توانید از تمام بخش های موجود و لایه های طرح کارت ویزیت موجود به خوبی بهره مند شوید و یا حتی از تصاویر استفاده شده در آن در کارت ویزیت های دیگر خود استفاده کنید .
  • قرار دادن فونت های فارسی استفاده شده در طراحی کارت ویزیت فوق که بصورت جداگانه درون فولدر مربوطه برای شما این امکان را فراهم می کند تا بدون هیچگونه تغییر در ساختار کارت ویزیت تنها با کپی کردن فونت های مربوطه در رایانه خود از کارت ویزیت لایه باز بهره مند شوید .
  • موارد مرتبط با چاپ کارت ویزیت فوق جهت ارائه به چاپخانه بخوبی در این طرح رعایت شده و کافی است شما متن دلخواه خود با متن های استفاده در کارت ویزیت خیاطی ریحانه جایگزین کرده و با خروجی مناسب آن را به چاپ برسانید .

اطلاعات اولیه کارت ویزیت لایه باز :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.