مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

طرح لایه باز قالب فوکسو

طرح لایه باز قالب مناسب سامانه پیام کوتاه ، البته که امروز برای شما کاربران قالبی را برای بصورت لایه باز قرار داده ایم که درکنار ویژگی های جذاب و مهم میتوانید آن را در قالب موضوعات مختلفی کد نویسی و جهت اجرا در هر ساختار وب سایتی پیاده و برنامه نویسی کنید . طرح لایه باز قالب سامانه پیام کوتاه و قالب هاستینگ که میتوان آن را برای موضوعات تخصصی مانند سامانه پیام کوتاه ، شرکتی و … برنامه نویسی کنید .

در راستای ارائه محصولات گرافیکی در سامانه طراحی بنر رضاگراف و در کنار خدمات گرافیکی همچون طراحی بروشور یا کاتالوگ ، طراحی لوگو ، کارت ویزیت و … امروز با یک محصول کاملا اختصاصی و منحصر به فرد طرح لایه باز قالب فوکسو تهیه و طراحی توسط تیم طراحی ایران تفکر برای بالابردن سطح ارتقاط کیفی در تولید فایل های گرافیکی جذاب و منحصر به فرد به تهیه این محصول پرداختیم .

طرح لایه باز قالب فوکسو

حرفه ای ترین و اختصاصی ترین قالب سامانه پیام کوتاه به صورت طرح لایه باز جهت طراحی قالب استاتیک و داینامیک در اختیار شما قرار میگیرد .

طرح لایه باز قالب هاستینگ

طرح لایه باز قالب هاستینگ

  

ویژگی های طرح لایه باز قالب فوکسو 

طراحی اسلایدرهای خلاق :

طراحی و تولید اسلایدرهای خلاق ، بخصوص در زمینه موضوعی قالب پیام کوتاه توانسته قسمت هدر سایت فوکسو را کاملا متمایز از هر طرح لایه باز دیگری کند ، خلاقیت طراح در طراحی بخش اسلایدر فوکسو ، این بخش را به قسمت VIP  قالب تبدیل کرده است .

4 اسلاید متفاوت و جذاب ، به همراه فونت های استفاده شده در قالب 

طرح لایه باز قالب سایت

طرح لایه باز قالب سایت

هدر سایت

هدر سایت

100 % طرح لایه باز :

تمام قسمت های موجود در قالب فوکسو همانند طرح لایه باز قالب برند ها که چندی پیش در اختیار شما قرار داده ایم به صورت کاملا لایه باز در اختیار شما قرار میگیرد که حتی شما می توانید از تک تک قسمت های طراحی  شده استفاده کرده و برای کد نویسی خود جهت راه اندازی یک وب سایت حرفه ای و خلاق از تمام بخش های موجود در قالب PSD بهره مند شوید .

طرح لایه باز قالب پیام کوتاه

طرح لایه باز قالب پیام کوتاه

چه چیزی فوکسو را متمایز کرده است ؟

عمده دلیلی که میتواند این طرح را از دیگر طراحی قالب متمایز و جدا کند ، استفاده از بروز ترین تکنیک های طراحی گرافیک مدرن می باشد که طراحان تیم ایران تفکر با خلاقیت خود راه را برای ایجاد یک وب سایت خوب و مدرن جهت کدنویسی باز کرده است .

برای اولین بار ، مشتریان پس از خرید این محصول ویژه میتوانند به صورت جداگانه قسمت های هاور قالب را بصورت فایل لایه باز دریافت و با اعمال کد های مختص به زیباسازی طرح آن را به صورت آنلاین به نمایش درآورند ( استفاده از هاور های آماده در طرح لایه باز به خوبی می تواند کار را برای کد نویسی و ایده پردازی اولیه آسان کند ) .

چیدمان خاص در طرح لایه باز فوتر :

در قسمت انتهایی و فوتر این قالب سایت ، بخشی اختصاص به اطلاعات تماس قرار داده شده است که در کنار نمایش گوگل مپ ، فرم تماس و قرار دادن لوگوی شرکت های همکار توانسته این قسمت به خوبی کاربر پسند و حرفه ای نمایش دهند و فوتر را به صورت خاص و متفاوت از دیگر طرح های قالب قرار دهد .

خرید قالب طرح لایه باز

خرید قالب طرح لایه باز

طراحی شده توسط ایران تفکر .

فروش قالب ، بزودی ….

منبع : طرح لایه باز قالب فوکسو

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.