مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

تفاوت نمونه بروشور داخلی با خارجی

طراحی بروشور رضاگراف : برای تعریف نمونه بروشور ، آن را می توانیم به دو بخش تقسیم بکنیم که برای درک بیشتر و اینکه چه تفاوت هایی ما بین بروشور تبلیغاتی در داخل کشور با مشابه آن در خارج از کشور وجود دارد برای شما ذکر کنیم .

در بخش اول می بایست برای درک بیشتر به موضوع طراحی بروشور بپردازیم که موضوعی مهم قبل از چاپ brochure به حساب می آید .طراحی تبلیغات به عقیده ی ما ( طراحی بنر رضاگراف ) ، با توجه به فرهنگ هر کشور متغیر است و به مزاج و فرهنگ مردمان هر کشور بستگی دارد .سلیقه افراد و تاریخ و قوانین یک کشور در این موضوع دخیل و تاثیر گذار هستند . البته که میتوان در این بین برای طراحی گرافیک از سلیقه ها و فرهنگ های مختلف استفاده کرد که در برخی مواقع تلفیقی بودن به جذابیت طرح بروشور افزوده خواهد کرد .

نمونه های بروشور داخلی با خارجی 

چاپ بروشور بخش دوم موضوع را تشکیل می دهد ، اینکه طرح شما در نهایت با چه شکل و شمایلی به دست مصرف کننده میرسد . آیا تبلیغ شما جزو دستهچاپ بروشور عمومی است یا جزو اختصاصی می باشد .

این دو دسته چاپ به صورت چشمگیری برای مصرف قابل مشاهده می باشد که در زیر به صورت تصویری مشاهده می کنید .

بروشور دولت و سه لت از نوع چاپ عمومی :

طراحی بروشور تبلیغاتی

طراحی بروشور تبلیغاتی

بروشور هندسی و خلاقانه از نوع چاپ اختصاصی :

تفاوت نمونه بروشور داخلی با خارجی

تفاوت نمونه بروشور داخلی با خارجی

  

چاپ بروشور :

همانطور که مشاهده کردید تفاوتی زیادی در بین چاپ عمومی با مقایسه چاپ اختصاصی وجود دارد ، در چاپ عمومی یک ساختار دنبال می شود که عموما تبلیغ شما در سایز یک کاغذ A4 به چاپ میرسد و زدن خط تا ، به یک brochure دولت یا سه لت تبدیل می شود .

چاپ اختصاصی ، همانطور که از نام و تصویر آن پیداست ، شما کاغذ را میتوانید به هر حالت و با ایده شخصی یا طراح به چاپ برسانید . این دسته جزو خاص ترین نوع به حساب می آید که البته در کشور ما به ندرت از این نوع چاپ استفاده می شود .

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.