مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

مقالات آشپزی

دریافت آخرین مقالات و اموزش های آشپزی به سبک ایرانی

آشنایی با انواع بروشور تبلیغاتی

طراحی بروشور رضاگراف : در دنیای تبلیغات چاپ که از جنس کاغذ تشکیل در معرض عموم قرار میگیرد بروشور تبلیغاتی را باید جزو یکی از برجسته ترین نوع تبلیغات بدانیم . اما قبل از اینکه شما را با انواع بروشور تبلیغاتی آشنا کنیم پیشنهاد میکنیم به مقاله ای که در گذشته در مورد بروشور تبلیغاتی چیست ؟ ، نوشته ایم نگاهی بیایید و با ساختار اولیه brochure شوید .

آشنایی با انواع بروشور تبلیغاتی

آشنایی با انواع بروشور تبلیغاتی

  

برای رسیدن به چاپ بروشور و تاثیر گذاری مثبت آن بر روی مصرف کنندگان ، موارد زیادی مد نظر می باشد که به مرور به تک آنها در سامانه طراحی بنررضاگراف می پردازیم .

ساخت بروشور و طراحی آن وابسته انتخاب نوع بروشور تبلیغاتی شما انجام می شود ، در کشورمان تبلیغات از بروشور در فرم ها ، اندازه های متفاوتی به مشتریان قابل ارائه می باشد که با توجه به سلیقه و میزان بودجه مشتریان متغیر و انتخاب می شود .

چاپ بروشور تبلیغاتی 

 

با توجه به اینکه چاپ بروشور در اکثر موارد میتواند به صورت یک فرم عمومی و استاندارد انجام شود ، که قالبا فرم هایی هستند که درصد بیشتری از مشتریان را به خود اختصاص می دهند که در انواع آن میتوانیم به بروشور دولت ، بروشور سه لت اشاره ای داشته باشیم .

این دسته brochure را در قالب تصویر می توانید مشاهده بکنید که جزو دسته محبوب هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ تعرفه چاپ نسبت به فرم های اختصاصی می باشد. به همین دلیل بخش عمده شرکت ها و مدیران جهت سفارش طراحی و چاپ بروشور روی به این دسته می آورد .

طراحی بروشور تبلیغاتی

طراحی بروشور تبلیغاتی

بزودی و در بخش دوم از این مطلب ، بیشتر نوع چاپ اختصاصی می پردازیم و شما را با تصاویر مرتبط با آن آشنا خواهیم کرد .

مقالات سایت :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.